top of page

השער שלך לעולם הקוסמטיקה קוריאנית!

המיטב מקוריאה מגיע לישראל!!!!

  • תמונת הסופר/תKOREANA

מהו K-Beauty (יופי קוריאני/טיפוח קוריאני)?


K-BEAUTY טיפוח קוריאני

'יופי קוריאני' (Korean Beauty, להלן 'טיפוח קוריאני') או במילים פשוטות 'K-beauty' הוא כינוי-על להשפעה הקוריאנית על טיפוח העור, טיפוח שיער, איפור, טיפולי היופי, השגרה, אורח החיים והמוצרים שמקורם בדרום קוריאה. כלומר, K-BEAUTY מקיף את כל תעשיית היופי הקוריאנית. הטיפוח הקוריאני שצבר פופולריות ברחבי העולם, התחיל לצבור אחיזה ממחצית השנייה של שנות האלפיים.


עוד בשנות השמונים, קומץ מותגי יופי צרפתיים העבירו את הייצור לקוריאה במיקור חוץ. אחרי שעזבו, הקוריאנים החלו להשתמש במעבדות שכבר קיימות כדי לייצר מוצרים משלהם, מה שהפך את קוריאה למוקד חדשנות היופי, תוך שילוב מוצרים מסורתיים עם טכנולוגיה יצירתית וחדשנית.


הפילוסופיה של הטיפוח הקוריאני

העור של כל אחד ואחת ייחודי ומיוחד ולכן יש צורך להכיר את עורנו ולהבין את שיטת הטיפוח הבסיסית הנכונה והמתאימה לכל אחד מאיתנו. זהו אחד היסודות של הטיפוח הקוריאני. אין העניין מסובך! העור שלך יודע אילו מרכיבים הוא אוהב ואלו אינו אוהב. כאשר תשתמשי במוצר ורואה את השפעותיו על כיצד עורך, פשוט חפשי מרכיבים שעורך אוהב או אינו אוהב.


מניעה היא קריטית

הטיפוח הקוריאני נוטה להתמקד במניעה ובהגעה לשורשן של בעיות עור במקום בכיבוי שריפות, קרי בטיפול לאחר התממשות בעיות העור. כן, כולנו יודעים כי מניעה עדיפה על ריפוי. בקוריאה, כבר מגיל צעיר, לומדים על חשיבות טיפוח העור וכיצד להבטיח כי העור יישאר בריא על ידי ניקוי, פילינג, לחות, הזנה והגנה מפני השמש.


הטיפוח משתנה ללא הרף ותמיד מתחדש

השוק הדרום קוריאני הוא שוק מתקדם ומוביל טכנולוגית. גם בתחום הקוסמטיקה, קוריאה אינה אלא מעצמה בזכות עצמה. לקוחות קוריאנים תמיד מחפשים משהו חדש וטוב יותר ומוכנים לנסות את הטרנדים החדשים. כתוצאה מכך, חברות קוסמטיקה ניסו לעמוד בקצב הפיתוח של פורמולות חדשניות ומתקדמות כדי לספק לקוחות, על ידי השקעה רבה במחקר ופיתוח. בסופו של דבר הם יצרו מוצרים שטרם נראו, שהעולם הפך עד מהרה לאובססיבי לגביהם, כמו למשל: קרמי BB, מסכות יופי, אמפולה, מייקאפ בתוך כרית (cushion compacts), מדבקות פצעונים אקנה ומסכות מתחת לעיניים.


עם הביקוש הגובר לטיפוח עור קוריאני בעולם, התחרות בין החברות הקוריאניות גדלה. לכן, טיפוח יופי קוריאני תמיד מתאמץ להיות צעד אחד לפני כולם. כתוצאה מכך, קשה למצוא במקומות אחרים פתרונות פורמולציות חדשניות ומרכיבים ייחודים הנותנים מענה למגוון הרחב של בעיות העור.


מרכיבים ייחודיים מהטבע | קוסמטיקה קוריאנית

מרכיבים ייחודיים מהטבע

חוזק ידוע נוסף של טיפוח העור הקוריאני הוא השימוש ברכיבים ידידותיים לעור, הכוללים רכיבים טבעיים. מוצרי קוסמטיקה קוריאניים רבים משתמשים בפורמולות עדינות ביותר מהטבע, הודות לשימוש הידע המסורתי אודות רכיבים צמחיים, שעבר במשך דורות רבים. אלה משמשים בדרך כלל כצמחי מרפא בתרבות המזרחית, אך קשה למצוא אותם בעולם המערבי.


טיפוח העור טבוע בחיי היומיום - בשגרה

טיפוח העור מושרש עמוק בחיי היומיום של הקוריאנים. התרבות הקוריאנית שמה דגש רב על שמירה על עור בריא וצעיר, שלעתים קרובות מזוהה עם רווחה כללית וביטחון עצמי. כיוון שטיפוח העור הוא חלק מהתרבות הקוריאנית, באופן טבעי הקוריאנים מתייחסים למריחת קרם הגנה או שכבה של סרום, כמו לדבר שגרתי כצחצוח שינייהם. הטיפוח נחשב לחלק מאורח חיים בריא בדרום קוריאה, ללא קשר לגיל או מין.


שגרת טיפוח מותאמת אישית

סביר להניח ששמעתן או קראתן על שגרת טיפוח העור הקוריאנית בת עשרת השלבים ובטח שהרגשתם די המומים. באופן מציאותי זה כנראה בלתי אפשרי עבור אנשים רבים לבצע את כל השלבים הללו בכל בוקר או ערב. החדשות הטובות הן שאינך צריכה להשתמש בכל צעד באותו אופן בכל פעם ופעם. הדבר תלוי בעורך ובבעיות העור הנוכחיות שלך.


10 השלבים לשגרת הטיפוח הקוריאנית

ניתן לחשוב על הדבר כעל עשרה מוצרים שונים שביכולתך לבחור לפי הצורך, בהתאם לסוג העור ולמצבו הנוכחי. חשוב לזכור כי עליך להתמקד רק במה שעורך זקוק לו. עליך לדעת כי אחד היסודות העיקריים של הטיפוח קוריאני זה הבנה של סוג העור ומציאת המוצרים המתאימים לו.


10 השלבים לשגרת הטיפוח הקוריאנית

bottom of page